środa, 13 sierpnia 2014

PRZÓD I TYŁ

Jakiś czas temu zwróciły moją uwagę wykrojniki koperty/kieszonki, widziałam też prześliczne kartki w necie z ich wykorzystaniem. Pomyślałam - trzeba spróbować. Nie mam żadnego z tych wykrojników. ale z wykonaniem kieszonki czy prostej koperty można sobie bez nich poradzić.
I tak powstała 18 - stakowa kartka z kopertą na pieniądze mocno wyeksponowaną na jej wierzchu. Kartka nie jest w żaden sposób otwierana, nie ma środka, ma jedynie przód i tył.

Kartka posiada też sporo okrągłych elementów, a więc wpasowuje się w wytyczne
wyzwania #16 - O jak Okrąg w Kartkowym ABC.
http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-16-o-jak-okrag.html

12 komentarzy:

  1. Pomysłowo ukryte pieniądze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna!!! Sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł i cudna kartka! bardzo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta kieszonka :) i karteczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... wszystkie określenia, jakie przyszły mi do głowy... zostały powyżej zapisane :) Genialny pomysł, świetne wykonanie.... SUPER, SUPER....!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Bardzo młodzieżowa, dla mnie zaskakujące połączenia kolorystyczne ale wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC! Świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a tę uwielbiam całym serduchem za jej kolory! bomba!

    OdpowiedzUsuń