piątek, 8 sierpnia 2014

KOMPLET ŚLUBNY

Jak ja lubię mapki. Zdecydowanie ułatwiają mi podjęcie decyzji, jeśli chodzi o zakomponowanie kartki. Już same papiery wybieram i wybieram, a potem jeszcze układam, przekładam i zmieniam wszystko na kartce, i końca tego nie widać. A z mapką jakoś tak udaje mi się mniej komplikować całą sprawę. A zatem kartka do mapki z wyzwania #54 w Craft4You w komplecie z kopertą na wiadomy upominek.
Ze sklepu wykorzystałam m.in. papier Piątku Trzynastego, tusze Distress Vintage Photo 
Aged MahoganyPeeled Paint, dziurkacz Around the Page Mini Daisy.
http://craft4youpl.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-54.html

6 komentarzy:

  1. Wygląda bogato;) prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten papier w tłoczone różyczki :-))) Śliczny komplet :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski komplet, świetnie podkreśliłaś urodę tłoczonego papieru :)
    Też uwielbiam mapki, bez mapek mam skłonności do budowania zawsze jednakowych kompozycji, a mapka zmusza do wyjścia poza schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity komplet...uwielbiam tutaj zaglądać. Baaaaaaaardzo dziękuję za tyle miłych słów zostawionych na moim blogu!!! Kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, niezwykle elegancki komplet. W ogóle wszystkie Twoje prace są przepiękne, tylko niestety czas goni i nie pod każdą mogę napisać ochy i achy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak mi się baaaardzo podoba! Chyba dojrzałam coś nowego...

    OdpowiedzUsuń