niedziela, 23 lutego 2014

UDANY ZAKUP

Lubię robić kartki dla konkretnych osób, tak jak tę dla Ani. A kiedy nie mogę się zdecydować
na formę czy kolory to sięgam do wyzwań i jakoś mi łatwiej podjąć decyzję. Tu wybrałam paletę kolorów z kolorystycznego wyzwania nr 5 w CraftBarze oraz wytyczne wyzwania KARTKI#LUTY_2014 - BINGO TEKSTYLNE w Scrapujących Polkach.
Dla dodania intensywności napisom pociągnęłam je Glossy Accents. Dwa większe kwiatki zrobiłam sama przekładając warstwy papierowe tiulem, ale chyba najlepsze w nich są pręciki, które mam dzięki pamiętającej o mnie koleżance. Aldonietka wypatrzyła i zaopatrzyła nas
w sztuczne kwiaty czosnku, które rozłożyłam na czynniki pierwsze i teraz robię z nich rzeczone pręciki do kwiatów. To był świetny zakup!

http://blog.craftbar.com.pl/2014/02/wyzwanie-kolorystyczne.html


U mnie linie: dolna pozioma i prawa pionowa.
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/kartki-luty-2014-bingo-tekstylne

16 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja kolorystyczna :-))) Mnie urzekły tekturkowe elementy wkomponowane w kartkę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ewinko, dawno nie sięgałam po tekturki.

      Usuń
  2. Przepiękna karteczka - kwiaty i pręciki robią wrażenie - zawsze podziwiam u Ciebie całą kompozycję - jak zwykle bez zarzutu. Twoje kartki przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie połączyłaś kolory z palety - dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBar!
    Pozdrawiam, Yvette

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykorzystałaś tą paletę barw i połączyłaś wyzwania. Karteczka jak zawsze u Ciebie przepiękna i ślicznie skomponowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna - połączenie kolorów robi wrażenie. A o tych pręcikach zupełnie zapomniałam... Twoja kompozycja kwiatowa, jak zwykle - dech mi zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka!
    Czy można się z Tobą skontaktować mejlowo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory świetnie dobrane, kompozycja na kartce cała idealnie do siebie pasuje, wykorzystane dodatki wyraziste, po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudeńko! Pięknie skomponowałaś kolorki z palety, a wyrazisty bukiecik to prawdziwa wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka:))Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka! Idealnie dobrane kolory do palety barw:) Dziękuję za gratulacje ja również gratuluję torebeczki. Miłego dnia buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, bardzo ciekawe kolory i piękne detale :)
    Sztuczne kwiaty czosnku mówisz? Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, przesliczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń